|
Post by jarnohogeboom on Nov 10, 2007 23:22:23 GMT 1
Hallo Allemaal,
Ik ben Jarno Hogeboom en houd landschildpadden... Panterschildpadden, kolenbranders en de grieken (boettgerie en hercegovinsis).
Naast de juiste verzorging aan te gaan wil ik meer leren en te weten komen hoe anderen dit doen, vandaar ook forums bezoeken.
Verder hoop ik volgend jaar mijn eerste nakweek van de pardalissen te hebben en de kolenbranders....die nu nog ik ei zitten.
Groet, Jarno.
|
|
|
Post by lenwe on Nov 26, 2007 17:09:00 GMT 1
Hallo Allemaal, Ik ben Jarno Hogeboom en houd landschildpadden... Panterschildpadden, kolenbranders en de grieken (boettgerie en hercegovinsis). Naast de juiste verzorging aan te gaan wil ik meer leren en te weten komen hoe anderen dit doen, vandaar ook forums bezoeken. Verder hoop ik volgend jaar mijn eerste nakweek van de pardalissen te hebben en de kolenbranders....die nu nog ik ei zitten. Groet, Jarno. Welkom op de site en het forum Jarno, Zoals je ziet wil ik op deze site vooral info zetten over landschildpadden. Binnenkort komt daar hopelijk weer wat meer info bij. Het forum op deze site is vooral bedoeld voor in het geval er nog vragen zouden zijn, en is anders dan bijvoorbeeld Turtle.be niet enkel een forumsite, wat niet wegneemt dat dat je hieruit ook geen info kunt halen. Alvast bedankt om zich bij ons aan te sluiten en zo ervaringen te delen met de andere forumleden.
|
|