|
Post by theo on Jul 9, 2006 18:32:34 GMT 1
Dit bericht verscheen vandaag op verschillend fora's en ook op marktplaats;
--- hallo mensen, wij zijn op zoek naar mensen die onlangs een landschildpadje hebben gekocht het gaat om griekse landschildpadjes en wel testudo hermanni hermanni zou nakweek 2005 zijn ze werden oa verkocht op de beurs in leiden en houten enkele weken geleden de dieren hadden gele pleisters op hun rug met gegevens erop wij zijn dus op zoek naar mensen die er oa op deze beurzen hebben gekocht u zult begrijpen dat het NIET om dieren van ALLE AANBIEDERS gaat wij zijn op zoek naar kopers van schildpadjes bij een BEPAALDE STAND verder uitleg geven we aan de mensen die dus een schildpad daar hebben gekocht heeft u er één of meerdere gekocht meld u dan aub bij ons het is zeer belangrijk voor zowel u als ons en u en onze schildpadden als u mailt vermeld even bij wie u u dieren heeft gekocht het is echt heel belangrijk geloof me aub met vriendelijke groeten angelique de jager
Mensen die benadeeld zijn kunnen het ook aan mij doorgeven dan zorg ik er voor dat het bij de juiste persoon terecht komt.
Theo
|
|
|
Post by lenwe on Jul 17, 2006 13:21:25 GMT 1
ja, en meestal zullen het wel beginners zijn of minder goed geinformeerde kopers die niet weten dat je papieren nodig hebt. ook iets dat je veel hoort is dat je de citepapieren later wel opgestuurd zou krijgen: VERGEET HET
|
|
|
Post by theo on Jul 18, 2006 9:50:36 GMT 1
Dat laatste was dus het geval, deze smoes gebruikte hij blijkbaar niet alleen op de beurzen, in ieder geval is hij op marktplaats al op mini motertjes over gestapt in de plaats van dieren, heeft onze actie al een klein succesje.
Theo
|
|